Сторінка для батьків

30 травня
Незвичайні літні канікули 2022
Руханка

31 травня 
Безпека дітей на літніх канікулах
https://www.youtube.com/watch?v=crIwBVVg2WE


27 травня 
У домі нова дитина 
Руханка


26 травня
Тільки нікому не кажи 
Руханка

25 травня
Правда чи брехня
Руханка



24 травня 
Коли тобі нудно
Руханка

23 травня
Новенький 
Руханка


20.05.2022
Руханка 

19.05.2022
Імунітет
Руханка

18.05.2022
Дружба
Руханка

17.05.2022
Як перемогти Нікудишка
Руханка
https://www.youtube.com/watch?v=aj6hpSf2arg



16.05.2022
Про капризи та бешкети
Руханка

13.05.2022
Як зрозуміти іншого
Руханка

12.05.2022
Один день дорослого життя
Руханка

11.05.2022
Якщо з тобою не дружать 
Руханка

10.05.2022
Учись учитися
Руханка

09.05.2022
Коли на душі негода
Руханка 

06.05.2022
Катрусин кінозал
Руханка


05.05.2022
Правила безпеки
Руханка

04.05.2022
Цікаві досліди

Руханка 


03.05.2022
Цікаві досліди
Руханка


02.05.2022
Цікаві досліди 
Руханка 



29.04.2022
Буду я природі другом!
Рухливі ігри 



28.04.2022
Сонце - джерело життя на Землі


27.04.2022
Червона книга. 

Рухливі ігри 

26.04.2022
Наш друг - дорожній рух

Руханка



25.04.2022
Як сортувати сміття

Руханка


22.04.2022
Про Великдень

Руханка

21.04.2022
Добрі справи навесні

Руханка 


20.04.2022
Вогонь - ворог, вогонь - друг

Руханка
 

19.04.2022
Державні символи України

Руханка

18.04.2022
Презентація "Книги - морська глибина".

Руханка

15.04.2022
Твоє захоплення

Руханка 

25.05.2020
Українська мова. Підсумковий урок.

Математика. Підсумковий урок.

Літературне читання. Підсумковий урок. 

Образотворче мистецтво. Підсумковий урок. 

Інформатика 3 клас. Підсумковий урок. 

Математика. 6 клас. Підсумковий урок. Цікаві логічні задачі. 


22.05.2020
Природознавство. Повторення. Здоровий спосіб життя. 

Я у світі. Повторення. Славетні укріїнці.  


Літературне читання. Повторення. 

Фізична культура. Руханка.


21.05.2020
Природознавство. Як досліджувати природу влітку? с.170-171, зробити схему.

Математика. Повторення. Вирази з іменованими числами. №1135, 1139

Трудове навчання. Пришивання гудзиків. 

Російська мова. Синоніми.Антоніми.

Математика.6 клас. Повторення. 


20.05.2020
Українська мова. Повторення. Тренувальний диктант.

Літературне читання. Повторення. Слухаємо і аналізуємо текст.

Математика. Повторення. Частини числа. Назви частин числа. №1125, 1128,1130

Фізична культура. Руханка.

Інформатика 4 клас. Алгоритми з циклами. 

Математика 6 клас. Повторення. Розв'язування задач на відсотки.


19.05.2020
Українська мова. Повторення. Неозначена форма дієслова.

Літературне читання. Аудіювання. 

Математика. Письмове множення на одноцифрове число.№1118, 1119, 1122

Фізична культура. Руханка.

Математика. 6 клас. Повторення. Пропорції .


18.05.2020
Літературне читання. Повторення. 

Українська мова. Повторення. Часи дієслів.

Математика. Повторення. Повторення ділення з остачею .№1109, 1113, 1111

Образотворче мистецтво. Театральна маска мишки.
  
Інформатика. Скретч.

Математика 6 клас Повторення. Розкриття дужок.


15.05.2020
Природознавство. Контрольна робота "Людина та її організм"
https://drive.google.com/open?id=1IKfMmHU6BH0zM2jIcoX95qNnKk04amXW

Я у світі. Контрольна робота "Я - європеєць".
https://drive.google.com/open?id=1Mf-6Qpd-9gUSWdrYJ0M_QMr2jZvvu9Ar

Основи здоровя . Ознаки втоми і  перевтоми.

Літературне читання. Повторення.

Фізична культура. Руханка.


14.05.2020
Природознавство. Перевір свої знання про людину та її організм. с.168-169 Готуємося до контрольної роботи. 

Математика. Повторення. Письмове множення на одноцифрове число.№1100, 1102

Математика. 6 клас. Підсумкова контрольна робота.
https://drive.google.com/open?id=1KEMjtn_uqS0-yuGm7dc_kvC1RpUe6MiC

Трудове навчання. Іграшка-орігамі.

Російська мова. Фразеологізми.

12.05.2020
Математика. 6 клас. Повторення. Знаходження дробу від числа і числа за його дробом.

Математика. Готуємося до контрольної роботи. №1085, 1088, 1090, 1091, 1094
https://www.youtube.com/watch?v=hg9q2e9C-aA (відео для 6 класу)

Українська мова. Повторення. Прикметник. 

Літературне читання. Повторення. Спробуйте ще раз, перевірте свої вміння.

Фізична культура. Руханка.

13.05.2020
Математика. Контрольна робота. 
https://drive.google.com/file/d/1nK_W-tCCQnpbW0F5LchCQiUshq9QiD3n/view?usp=sharing

Українська мова. Повторення. Будова слова. Префікс.

Літературне читання. Повторення. 

Інформатика 4 клас. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

Фізична культура. Руханка.

Математика. 6 клас. Повторення. Побудова геометричних фігур на координатній площині.

08.05.2020
Природознавство. Як попереджувати захворювання органів чуття?с.165-167

Літературне читання. Повторення. 

Я у світі. Ми всі різні Я - член європейської спільноти. с.146-150

Основи здоров'я. Навчання - найголовніша справа. 

Фізична культура. Руханка. 

07.05.2020
Природознавство. Про що повідомляють органи чуття?с.163-164

Математика. Ознаки подільності на 2 і на 5. №1081, 1082

Математика 6 клас. Повторення. Розкриття дужок. 

Російська мова. Текст.

Трудове навчання.  Виготовлення об'ємних виробів.


06.05.2020
Українська мова. Повторення. Іменник.

Математика. Перевірка ділення з остачею. Правило с.161, № 1069, 1073, 1074

Літературне читання. Повторення. 

Фізична культура . Руханка.

Інформатика 4 клас. Кодування інформації. 

Математика 6 клас Повторення. Розв'язування рівнянь.

05.05.2020
Українська мова. Контрольна робота з теми "Дієслово".
https://drive.google.com/open?id=1ZxJv4ULKL02IFszYzjjg5PBEQOJKP707

Математика. Ділення з остачею.Співвідношення між остачею і дільником. №1057, 1061, 1064

Літературне читання. Позакласне читання "Моя рідна матуся".с.117-129.

Фізична культура. Руханка.

Математика 6 клас. Повторення. Координатна площина. 

04.05.2020
Математика. Ділення з остачею. №1050, 1055, 1056.

Українська мова. Підготовка до контрольної роботи з теми "Дієслово".

Літературне читання. Контрольна робота. Навичка читання вголос. 
https://drive.google.com/open?id=1tLfHskst7g9cn38rkNI3fl-G6FvoaDf9

Інформатика. Словесне подання алгоритмів.

Образотворче мистецтво. Лялька в театрі. 

Математика. 6 клас. Повторення. Модуль числа. 


30.04.2020
Природознавство. Яке значення має шкіра? с.160-162

Математика. Знаходження числа за його частиною. №1038, 1039, 1044

Російська мова. Синоніми. Антоніми.

Трудове навчання. 

Математика. 6 клас. Повторення. Середнє арифметичне чисел.



29.04.2020
Літературне читання. Тематична робота "Візьму перо і спробую".
https://drive.google.com/open?id=1rfPtpAZIH9PMuJaMBT8oXf5CETX7kpA3

Математика. Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробовування. №1027, 1031, 1034, 1035.

Українська мова. Закріплення знань про дієслово.

Математика. 6 клас. Повторення. Відношення. Пропорції.

Фізична культура. Руханка.

Інформатика. 4 клас. Зберігання інформації. Носії інформації. 

28.04.2020
Математика. Визначененя часу за годинником.Одиниці часу.  №1020, 1021, 1024, 1025

Українська мова. Контрольна робота. Диктант.

Літературне читання. Марфа Тимченко. с.186

Фізкультура. Руханка.

Математика. 6 клас. Контрольна робота. 
https://drive.google.com/open?id=1hhV4r8KA9yUI1nSTd-bdpXVybSlV9JJj
https://drive.google.com/open?id=1hUtilIvdpH2uF4riEo8EFQIkEe71zxBP

27.04.2020
Українська мова. Написання частки не з дієсловами. Вправа 443. правило с.176

Математика. Частини. Позначення частин числа цифрами. №1008, 1010, 1012, 1014

Літературне читання. Сила уяви. Г.Кирпа "Чого я другу не сказав". с.185-186.

Образотворче мистецтво. Як намалювати весну.

Інформатика. Середовище виконання алгоритмів. 

Математика 6 клас. Готуємось до контрольної роботи. Завд.для перевірки знань №10, с.280-281.
Повторіть. Вправи на всі дії з раціональними числами.


24.04.2020
Природознавство. Яке значення має кровообіг? с.157-159

Літературне читання. Незвичайний подарунок - краса. с.183-185

Я у світі. Україна - європейська держава. с.142-145

Основи здоров'я. Характер людини і здоров'я.

Урок фізичної культури. Руханка.


23.04.2020
Природознавство. Для чого потрібне дихання? с.155-156

Математика. Ускладнені рівняння. Периметр прямокутника. №999, 1000, 1005, 1006.

Трудове навчання. 

Рос.мова. Глагол.

Математика. 6 клас. Самостійна робота. 
https://drive.google.com/open?id=1coZfuH2oYyG7Un_NZTfmCk9PfptvvIyh
https://drive.google.com/open?id=1cjr8ou-RopU44eYszsQQ_qXbAq4JGX4A

22.04.2020
Літературне читання. Світ дитячих захоплень. с.182-183.

Математика, ускладнені рівняння. №997, 998

Українська мова. Закріплення вивченого про часові форми дієслова. впр.432

Математика, 6 клас. 

Урок фізичної культури. Руханка.

Інформатика. 4 клас. Пристрої введення та виведення інформації.

21.04.2020
Математика, 6 клас. Приклади графіків залежностей між величинами. №1550

Математика, ускладнені рівняння.

Українська мова. Дієслова, що означають завершену і незавершену дію.

Літературне читання. Умій у звичайному побачити незвичайне.
Скласти розповідь за картиною с.181. 
План 
1. Хто зображений на передньому плані?
2. Хто лежить біля її ніг?
3. Що висить на стіні?
4. Про що задумалась дівчинка?
5. А які у тебе захоплення?

Урок фізичної культури. Руханка.

17.04.2020
Урок природознавства. Що корисно їсти?с.152-154

Я у світі. Контрольна робота з теми "Я - українець".
https://drive.google.com/open?id=1czN0lEZ18LTX45thmE0NzfuDIUIJZe_a

Основи здоров'я. Щоб не заблукати.

Літературне читання. Умій сказати, умій і змовчати. 
с.175-179, переказувати. Фантазери.

Урок фізичної культури. Руханка.


16.04.2020
Урок природознавства. З чого складається травна система. с.149-151
Зробити схему травної системи.

Математика. Зміна частки при зміні дільника у кілька разів. №983, 984.

Трудове навчання. Виготовлення писанки.

Рос.мова. Виды предложений по интонации.

Математика. 6 клас. Координатна площина. №1531


15.04.2020
Математика. Зміна частки при зміні діленого у кілька разів. №977

Урок української мови. Вправи на розпізнавання часових форм дієслова. Впр.425, 426.

Літературне читання. Умій сказати, умій змовчати. М.Носов "Як Незнайко складав вірші".

Урок фізкультури. Руханка. 

Інформатика. 4 клас. Складові комп'ютера. 

Математика. 6 клас. Координатна площина. №1516, 1520

14.04.2020
Математика. 6 клас. Координатна площина. №1499, 1505.

Урок фізкультури. Руханка. 

Літературне читання. Несподівані рими. А.Костецький "Імена", "Рими". с.172-175
Біографія А.Костецького

Урок української мови. Змінювання дієслів за часами. Впр.420, правило с.167

Урок математики. Зміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. №960, 961, 967, 968. 
Тестова робота.
https://drive.google.com/open?id=1Nj2bsMqLQ66CZLFD1E0ay2Raw4cnASCO

13.04.2020
Урок математики. 6 клас. Паралельні прямі. №1462, 1488. Правила с.160.

Урок образотворчого мистецтва. Магія бутафорії. 

Урок інформатики. Алгоритми і виконавці. 

Українська мова. Закріплення знань і вмінь, пов"язаних лексико-логічними значеннями дієслів.

Математика. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. 

Урок літературного читання. Контрольна робота. Робота з літературним твором.
https://drive.google.com/open?id=1pku1VjB4xwsb6uxIqBG0IZ1XT_l2Keyd 

10.04.2020
Урок фізичної культури. Руханка.

Основи здоров"я. Відпочинок на природі. 

Я у світі. Будь-який вчинок має наслідки. с.132-141.
Повторення. 

Урок літературного читання. Тематична робота. 
https://drive.google.com/open?id=121hi3G2bWoeK-1rkHOexQkNUUmPIzG-e

Урок природознавства. Для чого людині потрібні скелет і м"язи. с.147-148

09.04.2020
Урок математики. Перпендикулярні прямі 6 клас. 1467, 1474

Урок трудового навчання. Самообслуговування. Одяг і взуття.

Урок російської мови. Слушаем незнакомый текст. Отвечаем на вопросы. 

Урок математики. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове.№944, 945,950,951.

Урок природознавства. Як працює наш організм. с.144-146

Урок фізичної культури.

Урок інформатики. 4 клас. Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації.

Урок математики. 6 клас. Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами.

Урок літературного читання. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Прийди, весно, з радістю!".

Урок української мови. Вживання дієслів у переносному значенні.

Урок математики. Ділення виду 360:3. 

Урок математики.6 клас. Контрольна робота. Ділення раціональних чисел. Розв.рівнянь та задач за допомогою рівнянь.
https://drive.google.com/open?id=1BPbNWFNqt3G46idTIx7pDB81NeMLH6p3
Онлайн-урок математики. Основні властивості рівнянь.

Урок фізкультури. 

Урок літературного читання. Почуття. М.Познанська "Співай, соловейку!.

Урок української мови. Контрольне списування. 
https://drive.google.com/open?id=1_NfV3bwZ_ac2jGONwfIjSwhaETN9bgb2  

Урок математики. Перевірка множення діленням.

Урок математики. 6 клас. Підготовка до контрольної роботи. Ділення раціональних чисел. Розв.рівнянь та задач за допомогою рівнянь.

Урок образотворчого мистецтва.Художник у театрі.

Урок інформатики. Створення простої презентації. Фотоальбом.

Урок літературного читання. М.Сингаївський "Вийшов травень з лісу".

Урок української мови. Редагування тексту. Дієслова-антоніми.

Урок математики. Перевірка ділення множенням. 

Сьогодні Міжнародний день дитячої книги. Відкрийте улюблену книгу і пориньте в захоплюючий світ знань!

Фіз.культ. Ранкова зарядка для всієї родини.

Основи здоров"я. Безпека велосипедиста.

Урок літературного читання. Леся Українка "Уже весняне сонце припікає"

Урок природознавства. Контрольна робота "Тварини".
https://drive.google.com/open?id=1ySqpbQ-kDN_UxRyysktgTCzuRRITd6jO

Урок трудового навчання. Самообслуговування.
Перевір себе.

Я у світі. 
Про права дитини. Декларація прав дитини.
Перевір себе.

Розв'язування задач за допомогою рівнянь. 6 клас

Урок російської мови. Словникові слова.

Урок математики. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове шляхом розкладання на зручні доданки.

Урок природознавства. Легенди про рослини та тварини.

Урок інформатики. 4 клас. Перетворення інформації з текстової у графічну.

Урок літературного читання.

 Урок української мови. Дієслова-синоніми.

Урок математики. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3.

Розв'язування задач за допомогою рівнянь. 6 клас

Урок літературного читання. Казка природи. 

Урок української мови. Розпізнавання дієслів у реченнях.

Урок математики. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3.

Літературне читання. Традиції українського народу.
https://drive.google.com/file/d/1P-tNe6U_toNlcm6OUPgmTCcMJXLxLCkK/view?usp=sharing

Урок української мови. Загальне поняття про дієслово.


Урок математики. Ділення суми на число.

Пропоную у вільний час написати диктант. 

Під час канікул на сайті "Розумники"

Урок літературного читання. Підсумок по темі "Із скарбниці казкарів світу"

Урок математики 
Урок природознавства "Як охороняти зникаючих тварин"

Урок української мови "Узагальнення знань про прикметник"

Урок літературного читання Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху"

Урок образотворчого мистецтва

Урок інформатики

Урок математики 
"Множення одноцифрового числа на двоцифрове"

Урок літературного читання. Перегляд відео.

Урок української мови "Вживання прикметників в прямому і переносному значенні"

Основи здоровя 

Урок літературного читання "Карло Коллоді "Пригоди Піноккіо"

Урок "Я у світі"  "Символи України як держави"

Урок природознавства "Як охороняти зникаючі рослини"


Шановні батьки!
Спробуйте перевірити знання та вміння своїх дітей.













Третьокласники

Третій клас є переломним в житті молодшого школяра. Багато вчителів відзначають, що саме з третього року навчання діти починають дійсно усвідомлено відноситися до навчання, виявляти активну зацікавленість до пізнання.

Це багато в чому пов'язане з тими значними змінами, які відбуваються в загальному інтелектуальному розвитку дітей в даний період. Психологічні дослідження показують, що між другим і третім класами відбувається "стрибок" в розумовому розвитку учнів. Саме на цьому етапі навчання відбувається активне засвоєння і розвиток розумових операцій, інтенсивніший розвиток отримує вербальне мислення, тобто мислення, що оперує поняттями.

Нові можливості мислення стають підставою для подальшого розвитку інших пізнавальних процесів: сприйняття, уваги, пам'яті. Відомий дитячий психолог Д.Б. Ельконін так писав про особливості розвитку молодших школярів: "Пам'ять в цьому віці стає мислячою, а сприйняття таким, що думає".

Активно розвивається і здатність дитини довільно управляти своїми психічними процесами, вона вчиться володіти своєю увагою, пам'яттю, мисленням.

Ці зміни в інтелектуальному розвитку третьокласників мають бути активно використані в розвиваючій роботі з дітьми. У бесіді з батьками психологові важливо підкреслити, що  саме вони можуть надати істотну допомогу в проведенні такої роботи, направленої на реалізацію значних потенційних можливостей дітей цього віку.

Добре розвинені властивості уваги і її організованість є чинниками, що безпосередньо визначають успішність навчання в молодшому шкільному віці. Як правило,  успішні учні мають кращі показники розвитку уваги.

Спеціальні дослідження показують, що різні властивості уваги вносять неоднаковий "внесок" в успішність навчання з різних шкільних предметів. Так, при опануванні математики провідна роль належить об'єму уваги; успішність засвоєння української мови пов'язана з розподілом уваги, а навчання читанню – із стійкістю уваги. Таким чином, розвиваючи різні властивості уваги, можна підвищити успішність школярів з різних учбових предметів.

Складність, проте, полягає в тому, що різні властивості уваги піддаються розвитку в неоднаковому ступені. Найменш схильний до впливу об'єм уваги (але навіть він різко – у 2 рази – збільшується впродовж молодшого шкільного віку). В той же час такі властивості уваги, як розподіл, перемикання і стійкість, можна і потрібно у дитини тренувати.

Педагог може запропонувати батькам комплекс ігор, завдань і вправ, направлених на розвиток уваги: всілякі варіанти коректурних завдань, "переплутані лінії", пошук прихованих фігур і багато інших.

Для успішності в навчанні необхідно також розвивати пам'ять молодших школярів.

Найбільш поширений прийом запам'ятовування у молодших школярів – багатократне повторення, що забезпечує механічне заучування. Проте при зростаючому об'ємі учбового матеріалу він перестає себе виправдовувати. Тому вже в початковій школі діти починають випробовувати потребу якісно інших способів роботи.

Вдосконалення пам'яті у молодших школярів пов'язане насамперед з придбанням і засвоєнням таких способів і стратегій запам'ятовування, в основі яких лежить організація матеріалу, що запам'ятовується. Прийоми смислового запам'ятовування, логічна пам'ять вимагають спеціальних зусиль з свого формування.

Основою логічної пам'яті є використання розумових процесів як опора, засіб запам'ятовування. Така пам'ять заснована на розумінні.

В зв'язку з цим доречно пригадати вислів Л.М. Толстого: "Знання лише тоді знання, коли воно придбане зусиллям думки, а не однією пам'яттю".

Як розумові прийоми запам'ятовування можуть бути використані виділення смислових опор, класифікація, складання плану та ін.

Доцільно продемонструвати дітям і різні мнемотехнічні прийоми, а також розкрити можливості письмової мови як засобу запам'ятовування.

Для того, щоб розумова дія могла бути використане як опора для запам'ятовування, саме ця дія має бути спочатку сформована. Наприклад, перш ніж використовувати прийом класифікації для запам'ятовування якого-небудь матеріалу, необхідно опанувати класифікацію як самостійну розумову дію.

Тому особливо важлива роль в роботі з дітьми належить розвитку їх розумових здібностей.Основна увага має бути приділена навчанню елементам логічного мислення: виділенню різних ознак предметів, порівнянню, знаходженню спільного і відмінного, класифікації, умінню давати прості визначення.

Направляючи зусилля на розвиток мислення дітей, батькам необхідно враховувати їхні індивідуальні особливості (склад розуму, пізнавальний стиль, темп розумової діяльності, здатність сприйняття та ін.). При цьому не слід забувати і про якісну своєрідність мислення дитини в молодшому шкільному віці.

Не дивлячись на інтенсивний розвиток вербального, понятійного мислення, більшість дітей приблизно до 10 років відносяться не до розумового типу, а до художнього. Тому цілеспрямований розвиток понятійного мислення слід поєднувати з не менш цілеспрямованим вдосконаленням образного мислення і приділяти увагу розвитку дитячої уяви.

Тепер звернуся до такої важливої проблеми, як розвиток у школярів інтересу до читання."Люди перестають мислити, коли вони перестають читати" – вважав філософ Д.Дідро.

Як же допомогти дитині стати читачем?

До третього класу у різних дітей складається неоднакове відношення до читання як самостійного інтелектуального заняття.

Як правило, в кожному класі є дві групи дітей, що демонструють полярне відношення до читання. Одні читають охоче і багато, не розлучаються з книгою. Інші, навпаки, не люблять читати, роблять це лише з примусу. Саме друга група учнів, як правило, викликає особливе занепокоєння вчителів і батьків.

Діти, які не люблять читати, нерідко погано володіють технікою читання. Саме відсутність добре відпрацьованого навику читання може служити перешкодою для вільного спілкування дитини з книгою. В цьому випадку слід приділити особливу увагу опрацюванню технічної сторони читання, яка, як і будь-який інший навик, вимагає спеціальних зусиль і часу для закріплення уміння і його вдосконалення. Часу, відведеного для цього на уроках читання, очевидно недостатньо. Для закріплення навику читання дитя потребує систематичних, щоденних домашніх вправ.

Формування навику читання тісно пов'язане із спільним мовним розвитком дитини, тому в разі явної скрути слід звернутися за необхідними рекомендаціями до логопеда.

Фахівці, що займаються проблемами дитячого читання, стверджують: для поліпшення навиків читання особливе значення має емоційний стан дитини. Батькам необхідно пам'ятати, що малюк, коханий ними незалежно від своїх недоліків, одержує емоційну підтримку дорослих, а значить, упевнений в собі, легше навчається, у тому числі і читанню.

Однак, багато третьокласників володіють технікою читання достатньо добре, проте не є активними і самостійними читачами. Батьки нерідко нарікають на те, що дитя не виявляє великої зацікавленості до книг, зате багато часу проводить біля телевізора або комп'ютера.

Потреба в читанні не виникає сама по собі і не складається в результаті примусового спілкування з книгою. Насильство тут неприпустимо. Любов до читання закладається роками, і первинне значення при цьому має відношення до читання самих батьків. Чи люблять в сім'ї читати? Чи є в будинку своя бібліотека? Чи часто дитя бачить батьків з книгою? Чи діляться вони з дітьми своїми враженнями про прочитане? Чи стежать батьки за книжковими новинками, у тому числі і в області дитячої літератури?

Як правило, читати люблять діти батьків, які багато читають.

Поради батькам

Якщо батьки серйозно стурбовані недостатньо зацікавленим відношенням дитини до читання, їм можуть згодитися поради американського психолога В.Уїльямса. Ось деякі з них:

•        Насолоджуйтеся читанням самі і виробіть у дітей відношення до читання як до задоволення.

•        Нехай діти бачать, як ви самі читаєте із задоволенням: цитуйте, смійтеся, заучуйте уривки, діліться враженнями про прочитане і тому подібне.

•        Показуйте, що ви цінуєте читання: купуйте книги, даруйте їх і отримуйте як дарунки.

•        Нехай діти самі вибирають собі книги і журнали (у бібліотеці, книжковому магазині і тому подібне).

•        На видному місці будинку повісьте список, де буде відображений прогрес дитини в читанні (скільки книг прочитано і за який термін).

•        Виділіть удома спеціальне місце для читання (затишний куточок з полицями і тому подібне).

•        У будинку має бути дитяча бібліотека.

•        Збирайте книги на теми, які надихнуть дітей ще щось прочитати про це (наприклад, книги про динозаврів або космічні подорожі).

•        Запропонуйте дітям до або після перегляду фільму прочитати книгу, за якою поставлений фільм.

•        По черзі читайте один одному розповіді або смішні історії. Розважайте себе самі замість того, щоб дивитися телевізор.

•        Заохочуйте дружбу дитини з дітьми, які люблять читати.

•        Розгадуйте з дітьми кросворди і даруйте їх ім.

•        Заохочуйте читання дітей вголос, коли це лише можливо, щоб розвинути їх навик і упевненість в собі.

•        Частіше запитуйте думку дітей про книги, які вони читають.

•        Заохочуйте читання будь-яких матеріалів періодичного друку: навіть гороскопів, коміксів, оглядів телесеріалів – нехай діти читають все що завгодно!

•        Дітям краще читати короткі розповіді, а не великі твори: тоді у них з'являється відчуття закінченості і задоволення.

•        Нехай діти кожен вечір читають в ліжку перед тим, як заснути.

Поради батькам майбутніх першокласників.



Шановні  батьки!

Хай Різдвяна добра казка
Подарує тепло й ласку,
Хай Різдвяні світлі зорі
Смуток знищать весь і горе.
Щастя, радість і добро
Хай несе для вас Різдво!!!

Дзвони дзвонять. Новий рік прийшов снігом на поріг! 
Хай несе він радість в дім, тепло весен, свіжість зим. 
Хай щастить вам цілий рік, здоровиться довгий вік, 
Буде вдосталь кожен день - світла, радості, пісень!


Немає коментарів:

Дописати коментар